راهنمای بازگشت و یا تعویض کالا
3_10روز ضمانت بازگشت کالا
آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویتهای فروشگاه معراج میباشد. در همین راستا معراج تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا معراج ضمانت 3روزه حضوری و 10روزه غیرحضوری جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 3_10روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط فروشگاه معراج.
بنابراین چنانچه قصد برگشت محصول خریداری شده را دارید، کافی است در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا، اقدام لازم را انجام دهید تا روال فوق بدون هیچگونه مشکلی صورت پذیرد.
از جمله دلایل بازگشت و تعویض کالا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1- مورد پسند نبودن کالای دریافتی
2- مناسب نبودن سایز محصول دریافتی
3- عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی یا وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده.
شرایط بازگرداندن یا تعویض کالا به چه صورت است؟
– در وهله اول به هیچ عنوان کالا را بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی ارسال نکنید!
– در صورت هر گونه مغایرت کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، مشتری می تواند ظرف ۴۸ ساعت موضوع را از طریق پشتیبانی گزارش داده و در صورت تایید مغایرت توسط پخش پشتیبانی، اقدام به تعویض کرده و هزینه ارسال مجدد به عهده فروشگاه معراج خواهد بود.
– جای پارگی یا زدگی روی محصول، در صورت تایید پشتیبانی قابل تعویض خواهد بود
– در صورت انصراف خرید پس از واریز مبلغ و تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟
تمامی محصولات موجود در سایت فروشگاه معراج قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند بجز موارد زیر:
– انواع لباسهای زیر، دسته بندی اکسسوریها مانند کمربند، جوراب و کارت های هدیه فروشگاهی.
لازم به توضیح است که تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارند.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
– در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه خود فروشگاه معراج قرار داده اید.
– انواع لباسها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.
– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.
– در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها کالای خریداری شده قابل استرداد نمیباشد.
کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه معراج برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.
چگونه با پشتیبانی تماس بگیریم؟
راههای ارتباط با خدمات پس از خرید فروشگاه معراج :
– طی ساعات کاری 9:30_13:30 و 16:30_22:30 با شماره تلفن 02537833847 تماس بگیرید.
– از طریق اینستاگرام به آیدی https://www.instagram.com/mirajshop پیام دهید.
– ارسال پیام از طریق کانال ایتا فروشگاه معراج به آدرس: https://eitaa.com/MirajAdmin