emptycart

سبد خرید شما خالی است.

محصولات خاص را مشتریان خاص انتخاب می کنند.

راهنمای بازگشت و یا تعویض کالا

15 روز ضمانت بازگشت کالا

آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویت‌های فروشگاه معراج می‌باشد. در همین راستا معراج تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا معراج ضمانت 15 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است : 15 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط نیکی مد.

– در وهله اول به هیچ عنوان کالا را بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی ارسال نکنید!
– در صورت هر گونه مغایرت کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، مشتری می تواند ظرف ۴۸ ساعت موضوع را از طریق پشتیبانی گزارش داده و در صورت تایید مغایرت توسط پخش پشتیبانی، اقدام به تعویض کرده و هزینه ارسال مجدد به عهده معراج خواهد بود.
– جای پارگی یا زدگی روی محصول، در صورت تایید پشتبانی قابل تعویض خواهد بود
– در صورت انصراف خرید پس از واریز مبلغ و تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.

پس چنان چه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.

کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟

تمامی محصولات موجود در سایت نیکی مد قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند بجز موارد زیر:

 – دسته بندی اکسسوری‌ها مانند: انواع لباس‌های زیر (زنانه، مردانه، بچه گانه)، عینک، چتر، کمربند، جوراب، شال گردن، دستکش، شال و روسری، لگ و ساپورت، بادی، زیورآلات ، سوتین و نیم تنه ، کلاه، روتختی ، بالشت ،لباس نوزاد، اسباب بازی، لوازم تحریر ،لوازم جانبی و مراقبت کیف و کفش، محصولات زیبایی و سلامت، محصولات لوازم خانه، محصولات لوازم شخصی برقی، محصولات که در پک های بهداشتی قرار دارند و کارت های هدیه فروشگاهی.

تنها موارد ذکر شده بعلت رعایت مسائل بهداشتی و حقوق شخصی مشتریان محترم قابلیت بازگشت و یا تعویض را ندارند.

کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟

– در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود ( همان گونه که دریافت کرده اید )، و جعبه خود فروشگاه معراج قرار داده اید.

– انواع لباس‌ها: بو نگرفته باشند، دچار چروکی و رفتن خط اتو نشوند، لکه و کثیفی بر روی لباس نباشد و با بسته بندی خود محصول بازگشت داده شود.

– ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.

– در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگ‌ها کالای خریداری شده قابل استرداد نمی‌باشد.

کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه معراج برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.

چگونه با پشتیبانی تماس بگیریم؟

– طی ساعات کاری 10 الی 22 با شماره تلفن 02537833847 تماس بگیرید.
– از طریق اینستاگرام به آیدی https://www.instagram.com/mirajshop پیام دهید.
– ارسال پیام از طریق کانال ایتا فروشگاه معراج به آدرس: https://eitaa.com/MirajAdmin